ברזל נוזלי 500 מ"ל טננבלוט
ראשי  / תוספי תזונה ומינרלים  / מינרלים  / תערובת מיצי פירות וצמחים בתוספת ברזל
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
תערובת מיצי פירות וצמחים בתוספת ברזל | טננבלוט
מק"ט  4010160055815 | דגם  500 מ"ל
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

ברזל נוזלי 500 מ"ל טננבלוט

ברזל נוזלי המותאם במיוחד גם לטעמם של ילדים, נספג במהירות וידידותי למערכת העיכול, מכיל ברזל, ויטמין C וויטמיני B החיוניים למניעת אנמיה ולהתפתחות תקינה של הילד.

ברזל לקטט- קשירה מיוחדת של הברזל המינרלי הרגיל שהוכח כי היא עדינה יותר למערכת העיכול, מעלה רמת המוגלובין ומפחיתה את הסימפטומים האופייניים למחסור בברזל.

ויטמינים מקבוצת B קומפלקס- חיוניים ליצירת החומר הגנטי של התא, חשובים לחלוקה תקינה של תאים, ליצירת תאי דם אדומים ולמניעת מומים מולדים אצל תינוקות. חוסר ב- B קומפלקס הוא השכיח ביותר מבין החסרים בויטמינים באוכלוסייה. ויטמיני B קומפלקס הכרחיים לייצור תקין של ה- DNA (החומר הגנטי של התא), ליצירת כדוריות דם אדומות, לחלוקת תאים ולחילוף חומרים. מחסור בוויטמין זה גורם לאנמיה ולפגיעה במערכת העצבים.

ויטמין B2 (ריבופלאבין)- מסייע בהפקת אנרגיה מן המזון ובחילוף חומרים.

ויטמין B6 (פירידוקסין)- חיוני במטבוליזם של חלבונים, משתתף ביצירת המוגלובין ורכיבים נוספים החיוניים לחילוף החומרים של הגוף.

סירפד- צמח המעודד חלב אצל נשים מניקות, עשיר בברזל ויעיל לטיפול באנמיה.

סלק אדום- מיץ הסלק מכיל זרחן , סידן, גופרית, יוד,ברזל , ויטמין - B1,B2 B3, B6 כמוכן מכיל סלק אדום חומצה פולית .

עלי תרד – עשירים במיוחד בקרוטנואידים, כגון בטה- קרוטין ולוטאין, ובקוורצטין.

תכולה: 500 מ"ל

*אריזה נוספת 250 מ"ל- מתנה !  
תוקף המוצר הינתן במתנה  31/01/2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.2791702