או-פארם | בית מרקחת | בית מרקחת אונליין | בית מרקחת בתל אביב
סדרת ליפאקטיב מבית וישי
מה זה וישי ליפאקטיב? מהם היתרונות של חברת וישי? מתי כדאי לקנות את מוצרי וישי ליפאקטיב? היכן מומלץ לקנות את המוצר?       

חברת VICHY הצרפתית, הוקמה בשנת 1931 בעיירת וישי אשר בה מעיינות עשירים במינראליים שנמצאו כתורמים לעור הפנים. החברה מייצרת מגוון מוצרי טיפוח המעשירים את העור, מסייעים להפחתת צרבות ואדמומיות ומעניקים לו לחות. וישי ליפאקטיב הוא סרום המסייע בהתחדשות העור.

היתרונות של חברת וישי

הותק של החברה יחד עם הייחודיות של האזור, מעניקים לך קרם וסרום איכותיים שיכולים להתאים גם לעור רגיש. וישי ליפאקטיב יכול להתאים לך גם אם יש לך אדמומיות על העור, אם עורך יבש במיוחד ומתאים להרגעת העור.

כל מוצרי חברת VICHY מיוצרים בפיקוח דרמטולוגי ואינם מכילים פראבן. הפיקוח המוקפד של החברה יחד עם נוסחה ייחודית מעניקים לך יתרונות בתהליך התחדשות העור.

וישי ליפאקטיב – האם הוא מתאים לך?

מוצר הטיפוח וישי ליפאקטיב מתאים מגיל 35 ומעלה. זהו סרום המסייע להחזרת הנעורים והגמשת העור. לאורך השנים ההתחדשות של העור מאטה את קצבה והמטרה שלך בבחירת קרם וסרום צריכה להיות עידוד הפעולה תוך כדי הזנה.

אם עברך את גיל 35 או אם יש לך תחושה שעור פנייך השתנה ואינו מתחדש כבעבר, זה הזמן להתחיל להשתמש בסרום. הנוסחה הייחודית של החברה כוללת שילוב של רמנוז וחומצה היאלורונית שחודרים היטב אל שכבת האפידרמיס בעור ומסייעים להרגעה והתחדשות.

שגרת טיפוח יום יומית

וישי ליפאקטיב צריך להיכנס לחלק משגרת הטיפוח היום יומית שלך. הפעולה פשוטה מאד וכל שעלייך לעשות להשתמש במספר טיפות מדי יום ולמרוח על עור הפנים. לאחר המריחה יש באפשרות לשים קרם יום או לילה (בהתאם לשעת הטיפוח) וליהנות ממראה עור מתחדש ומגע נעים.

לקנות את מוצרי VICHY

O-PHARM כאן על מנת להציע לך ליהנות משלל מוצרי טיפוח, כגון וישי ליפאקטיב, בקלות וללא חיפושים מיותרים. ברשותנו מבחר גדול של מוצרי וישי, במחירים אטרקטיביים וכולם זמינים בקניה ישירה. אנו מעמידים לרשותך שירות מהיר, נוח, זמינות גבוהה ונשמח לשלוח כל מוצר בכל רחבי הארץ - זה הזמן לטפל בעצמך, אנו כאן כדי לעזור. 

 

 

 

 

 

 

 

Label

   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.4218304