או-פארם | בית מרקחת | בית מרקחת אונליין | בית מרקחת בתל אביב
וישי מבצעים והטבות על מוצרי טיפוח
האם טיפוח עור הפנים חייב להיות עסק יקר? למה בחברת וישי מבצעים הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה יותר של יתרונות? איפה מוצאים הטבות על מוצרי טיפוח מובילים?  

טיפוח של עור הפנים, הגוף והשיער מחייב התאמה ספציפית של מוצרי קוסמטיקה מובילים. הבעיה היא שטיפוח כזה על בסיס יום יומי עלול לגזול משאבים כספיים רבים ולכן הפתרון הוא מעקב אחר מבצעים. עם חברת וישי מבצעים הם חלק חשוב ברשימת היתרונות ללקוחות והגיע הזמן להכיר אותם.

המבצעים של וישי מותאמים לצרכים שלך

בבית המרקחת O-PHARM יודעים עד כמה קשה לשמור על עור פנים מטופח ומעמידים לרשותך את מוצרי VICHY במחירים מפתיעים. הסוד טמון בהתאמה של מוצרי טיפוח הפנים לצרכי לחות והזנה בלבד לעומת ניקוי, טיהור ואנטי אייג'ינג ובשימוש במוצרי טיפוח הגוף להענקת לחות ושמירה על היגיינה בעת ובעונה אחת.

המחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר

כמובן שבחברת וישי מבצעים לא אמורים להחליף התאמה לצרכים הספציפיים שלך. במילים אחרות, המחיר הוא לא תמיד הדבר החשוב ביותר וכדאי להציב את התוצאות בראש סדר העדיפויות. כאן מתגלה הערך המוסף של מוצרי וישי והיתרון שלהם בהשוואה למוצרי טיפוח אחרים. לחברה גדולה ומוכרת כמו VICHY יש כלים לשילוב פתרונות דרמטולוגיים בתוך מוצרי הטיפוח ותכשירים מיוחדים לעור פנים יבש, רגיל, שמן, מעורב או בעל קמטוטים.

במוצרי וישי מבצעים והטבות נמצאים באינטרנט

הדרך הנכונה לחסוך בהוצאות על מוצרי טיפוח ולמצוא הטבות אטרקטיביות היא להשתמש באתרי האינטרנט. תמיד זול, מהיר ונוח יותר לרכוש את מוצרי VICHY דרך האינטרנט וכך גם לעקוב בזמן אמת אחר מבצעים מעודכנים. כמו כן, ברכישת מוצרי וישי מבצעים והטבות יכולים לבוא לידי ביטוי גם בתכשירים שלא קשורים ישירות לטיפוח כמו למשל קרם הגנה מהשמש.

בית המרקחת שמכיר את הצרכים שלך

בבית המרקחת O-PHARM מעמידים לרשותך אתר אינטרנט זמין למעקב אחר מבצעי VICHY. עם חברות כמו וישי מבצעים של O-PHARM יכולים לא רק לעזור לך לחסוך בהוצאות, אלא גם לטפח את הגוף והשיער בקלות ובנוחות – כשמוצרי וישי במבצע נמצאים במרחק לחיצת כפתור אחד בלבד!

 

 

Label

   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.4695340