קרם פנים | קרם פנים וישי | או פארם | בית מרקחת אונליין
קרם פנים מבית וישי
קרם פנים של וישי מוצר חדשני המחולל מהפכה בעולם הקוסמטיקה! מבוסס על מינרלים מהרי הוולקנו ומאפשר חידוש וטיפוח עור הפנים. קראו עוד על קרם הפנים של וישי.       

בחנויות הפארם ישנם שלל קרמים המחכים לך על המדף. השאלה כיצד לבחור את האחד המתאים לך ביותר היא שאלה שעולה לא רק אצלך. באפשרותך לראות קרם פנים ליום, ללילה, קרם פנים המיועד לעור יבש או שמנוני ועוד קטגוריות רבות. הבחירה הנכונה לך היא אישית וחייבת להתאים לעור הפנים שלך ולשימוש המתבקש.

קרמים שונים הקיימים בשוק

ישנם שלל מוצרי טיפוח ובהם גם וישי קרם פנים. לכל קרם ישנו ייעוד, זמן להשתמש בו וישנם גם קרמים המיועדים לבעיות ספציפיות בעור. המבחר הגדול בין הקרמים מחייב אותך לבדוק לא רק מה כתוב על המדבקה אלא גם להכיר טוב יותר את החברה המייצרת, הוותק שלה והחומרים בהם היא משתמשת.

חברת VICHY הצרפתית

וישי קרם פנים מיוצר על ידי חברת VICHY הצרפתית. שם המותג מגיע מהעיר בה הוא מיוצר, העיר אשר עשירה במעיינות המכילים 17 מינראליים שונים ו 13 יסודות קורט. כבר במאה ה-17 נמצאו המעיינות כחיוניים לטיפול בעור ובשנת 1931 החל המותג להשתמש בחומרים הייחודיים במוצרים שונים של החברה. היתרונות של המותג הם מוצרים המרגיעים את העור, מזינים אותו ומיועדים גם לעור רגיש.

מהו וישי קרם פנים?

וישי קרם פנים הוא קרם עשיר במינרליים ומתאים לסוגים שונים של עור. גם אם עור הפנים שלך רגיש במיוחד או אם יש לך פצעים על העור, הקרם יעשיר אותו ויותר מכך, יפחית תופעות של אדמומיות וצריבה.

חברת VICHY מייצרת יותר מקרם אחד ובאפשרותך למצוא את האחד המתאים לך ביותר. בין היתר ישנו קרם לחידוש מראה העור, קרם להזנה ולחות, לעור יבש ועוד.

קניה קלה ובטוחה של קרם הפנים

באפשרותך ליהנות מקניה נוחה ובטוחה של וישי קרם פנים. באתר מגוון רחב של מוצרי החברה, בזמינות של אספקה מידית, המחירים נוחים ובמשלוח לכל רחבי הארץ. זה הזמן לפנק את עור הפנים ולבחור את הקרם המתאים לעור פנייך >> טיפוח פנים דרמוקוסמטיקה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Label

   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.4814189