מיידיי תרחיף אלוורה נוגד צרבת וחומציות MAYDAY
ראשי  / בריאות  / מערכת העיכול וניקוי רעלים  / מיידיי תרחיף אלוורה נוגד צרבת וחומציות MAYDAY
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
מיידיי תרחיף אלוורה נוגד צרבת וחומציות MAYDAY | ZUCCARI
מק"ט  8026380804009 | דגם  18 שקיקים
פג תוקף המוצר 30/4/24
59.9

33.28 שח ל 100 מ''ל

קניה מאובטחת

משלוח חינם
מידע נוסף

שקיקים המכילים נוזל המכיל אלוורה לטיפול ברפלוקס גסטרו-וושט. נוגד צרבות וחומציות בקיבה.
מבצע פעולה סינרגטית:

  • אנטי ריפלוקס (עקב נתרן אלגינט)
  • סותרי חומצה (עקב נתרן ביקרבונט)
  • מגן על רירית הקיבה (הודות למיץ האלוורה הטהור)

רכיבים: Aloe vera L. (Syn. Aloe Barbadensis Miller) leaf juice and fillet, sodium alginate, sodium bicarbonate, calcium carbonate, sodium carbonate, polyacrylic acid, titanium dioxide, mint flavouring, sodium propyl-p-hydroxybenzoate, sodium methyl-p-hydroxybenzoate, sucralose.

איך זה עובד:

Mayday פועל בצורה מכנית בשל נוכחות מיץ אלוורה טהור מרוכז כפול מועשר בנתרן אלגינט, נתרן ביקרבונט, נתרן קרבונט וסידן פחמתי. הנוכחות של נתרן ביקרבונט ושל נתרן וסידן פחמתי כולם מפחיתים חומציות יתר של הקיבה. הנוכחות הטבעית של פוליסכרידים עוזרת למיץ הטהור של האלוורה להגן על רקמות מפני מיצי קיבה או חומרים מגרים. סגולותיו של מיץ אלוורה טהור מרוכז כפול משתלבות עם אלו של נתרן אלגינט, כאשר הוא בא במגע עם חומציות הקיבה, הוא מגיב ביצירת ג'ל. הג'ל לוכד את בועות הפחמן הדו חמצני המשתחררות מהקרבונטים הכלולים בפורמולה, ויוצר מחסום בחלק העליון של הקיבה המונע באופן מכני ממיצי הקיבה לעבור אל הוושט. המוצר אינו מכיל מים כמדלל מכיוון שהוא מוחלף לחלוטין במשחה טהורה של מיץ לא מפוסטר, ללא סינון פחמן, מרוכז כפול באמצעות תהליך ReversOsmose הבלעדי.

אופן השימוש:
אחד עד שני שקיקים של 10 מ"ל לאחר הארוחות העיקריות ולפני השינה. ייתכן שיהיה צורך ליטול את המוצר במשך יומיים עד שלושה ימים רצופים על מנת להקל על התסמינים. יש ליטול את המוצר כפי שהוא ולא לדלל.

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.0475902