נזאלאז לילדים למניעת אלרגיה
ראשי  / בריאות התינוק והילד  / צינון וגודש באף  / נזאלאז למניעת אלרגיה לילדים
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
נזאלאז למניעת אלרגיה לילדים | ויטליטי
מק"ט  7290008905893 | דגם  800 מ"ג
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

תרסיס אבקתי פטנטי המגן על אפים קטנים מקדחת השחת ואלרגיה. האבקה הופכת באף לג'ל (לא מורגש) ויוצרת שכבת הגנה מפני אלרגנים הנישאים באוויר.  נזאלאז למניעת אלרגיה מבוסס כ-28 מחקרים ובעל ניסיון רב כמסייע במניעת אלרגיה. מרבית המוצרים תפקידם להקל על סיפטומים של אלרגיה לאחר הופעתם. ייחודיותו של נזאלז הוא בהיותו מסייע במניעת הסימפטומים עוד לפני תחילתם, כל זאת תוך שמירה על פרופיל בטיחות מעולה. (לא מרדים, ללא סטרואידים). יש להשתמש בנזאלאז לפני שבאים במגע עם אלרגנים על מנת למנוע מהם לנחות על רירית האף ולהתחיל את התגובה האלרגית. ניתן להשתמש בנזאלאז גם במידה וכבר החלה התגבוה האלרגית. (יש לעיין בעלון לצרכן). 
תכולה המספיקה לעד 200 התזות.

המוצר אינו תרופה ואינו חיסון

  • מתאים לשימוש בילדים מגיל 18 חודשים. מרגע הפתיחה יש להשתמש תוך 6 חודשים.
  • אופן השימוש: להגנה מפני קדחת השחת ואלרגיות יש להשתמש בנזאלאז 2-3 פעמים ביום, זאת על מנת לשמור על שכבת מגן יעילה. ההשפעה אמורה להימשך למשך כ-6 שעות לאחר כל התזה.
  • ניתן להשתמש עם תרופות אחרות כטיפול משולב נגד צינון.
  • מכיל: אבקת צלולוז טבעית ואבקת תות שדה.

תכולה: 800 מ"ג

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.1089512