ספירולינה רוטס
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / ספירולינה  / ספירולינה רוטס
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
ספירולינה רוטס | ROOTS
מק"ט  7290015810180 | דגם  500 מ"ג
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

כמוסות ספירולינה 

ספירולינה נחשבת לאחד המזונות האיכותיים על פני כדור הארץ כבר מימים ימימה, מהווה כמקור מושלם לחלבון ומכילה שפע של וויטמינים ומינרלים. נטילת כמוסות ספירולינה על בסיס יומיומי תייעל את תפקודיו השונים של הגוף על המערכות השונות, תעלה את רמת האנרגיה וכן, גם תעזור בתהליכי הרזייה.
יתרונות הכמוסות:

  • מנקה את הגוף מרעלים ומתכות
  • מנקה ותומכת בפעילות הכבד
  • מפחיתה תגובות אלרגיות
  • עוזרת לירידה במשקל
  • נוגדת זיהום
  • מחזקת את מערכת החיסון
  • מסייעת לשיפור רמות האנרגיה והחשיבה

הוראות שימוש: 1-2 כמוסות ביום עם הארוחה

תכולה: 120 כמוסות | 500 מ"ג בכל כמוסה

רכיבים פעילים:

מינרלים – על מנת לתפקד כראוי הגוף שלנו זקוק למינרלים מסוגים שונים כאשר חסרונם יכול להשפיע על מערכות הגוף ולגרום לתחושה של חוסר אנרגיה ואף להיווצרותן של מחלות. ספירולינה עשירה במינרלים רבים ומגוונים ביניהם – סידן, ברזל, אשלגן, מגנזיום, אבץ, סלניום, נחושת, כרומיום וזרחן.

חומצות שומן – חומצות שומן אלו הן תרכובות אורגניות וחשיבותן גדולה לתפקוד תקין של איברים שונים בגוף. אצת ספירולינה מכילה חומצות שומן (בעיקר אומגה 6 ואומגה ) המחזקות את המערכת החיסונית, משפרות את תפקודו של המוח, מאזנות את רמת הכולסטרול בדם ועוד.

וויטמין B12לוויטמין B12 ישנם תפקידים חיוניים לגוף. הוא חשוב לייצור תאי דם אדומים, בעיקר במוח ובתאי העצבים. היום, כמעט ובלתי אפשרי לצרוך וויטמין B12 ממקורות צמחיים, לכן אצת ספירולינה מהווה תוסף תזונה מעולה במיוחד עבור צמחונים וטבעונים, כמו גם לכל מי שאינו צורך מזונות מן החי לרוב.

חלבון – אצת ספירולינה עשירה בחלבונים, למעשה יש בה כמות עצומה של חלבון אשר מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות לבני אדם. החלבון של אצת ספירולינה אינו מכיל שומן רווי, אנטיביוטיקה, כימיקליים או תרופות מסוגים שונים, כמו הרבה של חלבון מן החי ולכן ספירולינה נחשבת לתוסף תזונה איכותי.

כלורופיל – ספירולינה עשירה בכלורופיל ולכן יעילה במיוחד בניקוי מערכת הדם וכן מסייעת לכבד בתהליכי הניקוי שלו. בנוסף בזכות הכלורופיל, ספירולינה יעילה לחיזוק המערכת החיסונית.

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.7489470