צ‘יק צ‘אק ספריי לטיפול בכינים וביצי כינים טבע
ראשי  / עור ושיער  / כינים  / צ‘יק צ‘אק ספריי לטיפול בכינים וביצי כינים טבע
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
צ‘יק צ‘אק ספריי לטיפול בכינים וביצי כינים טבע | טבע
מק"ט  7290000801216 | דגם  60 מ"ל
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

ספריי לטיפול בכינים וביצי כינים

תכשיר טבעי המבוסס על שילוב ייחודי של שמנים טבעיים, פרי פיתוח ישראלי של ד“ר ארנה לוין, רופאת משפחה שהתמחתה ברפואה סינית, אשר פיתחה את המוצר בניסיון פרטי לרקוח טיפול מחומרים טבעיים לכינים לביתה.
מגיע בתרסיס נוח לשימוש ואינו מכיל חומרים כימיים.
מבוסס על שמנים טבעיים ובהםקוקוסילאנג ילאנג ואניסהפועלים כנגד הכינים במנגנון פיזיקאליהם חוסמים את דרכי האוויר של הכינים וחונקים אותן למוותמסייע בסילוק ביצי הכינים על ידי פירוק הדבק המקשר אותם לשיער.

מחקרים קליניים אשר בחנו את יעילותו של צ‘יק צ‘אק, הראו יעילות של מעל 90 אחוזים בטיפול בכינים בניסויים חוזרים, ואישרו כי צ‘יק צ‘ק הינו תכשיר יעיל ובטוח לשימוש. 

הוראות שימוש: מתיזים על שיער יבש,מחכים 15 דקות וחופפים.

תכולה: 60 מ"ל

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.2184064