‎בי אר אן ברן סטארט פי 1000 BRN Start P
ראשי  / תוספי תזונה ומינרלים  / תוספי תזונה  / ‎בי אר אן ברן סטארט פי 1000 BRN Start P
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
‎בי אר אן ברן סטארט פי 1000 BRN Start P | שורשים
מק"ט  7290012082924 | דגם  72 כמוסות
199.8


קניה מאובטחת

משלוח חינם
מידע נוסף

תוסף תזונה המספק לגופך מרכיבים חיוניים לתפקוד תקין – ועשוי לסייע לאיזון נפשי.
עשוי לסייע בשלבים ראשוניים של דמנציה ובמניעתה כאשר קיימת היסטוריה משפחתית.
מסייע בהתגברות על קשיי זיכרון ועל הפרעות קשב וריכוז.

להפרעות קשב וריכוז – ADHD
מרגיע ומוריד חרדה – STRESS
משפר את הזיכרון – MEMORY

תכולה: 72 כמוסות

כל קפסולה מכילה:

פוספטידיל סרין – בונה ומסייע בתחזוקת קרום התאים בכל רקמות הגוף ובמיוחד במוח, שבו הוא מציג השפעה ניכרת על תפקודים קוגניטיביים, ריכוז, זיכרון ויכולת למידה, רכיב חיוני לשלמות ותפקוד תאי הגוף.

טריפטופן  5HTP – חומצת אמינו החיונית לגוף האדם, היא מתוארת כהורמון השמחה ברפואה הטבעית, משפרת דפוסי שינה, מסייעת בהפחתת התיאבון, בשיפור הזיכרון, בייצור סרוטונין (לו השפעה ניכרת על רמות החרדה והדיכאון) ומקלה על כאבי ראש כרוניים.

B12 – כל פורמולה מכילה B12 עם 1000 מ"ג מתיל קובלטין – רכיב תזונה חיוני לגופנו, המשתתף בתפקוד תקין של מערכת העצבים, ייצור תאי דם מסוגים שונים ובבניית ה-DNA.

פטריית ריישי – צמח עתיק ומוערך העשוי לסייע להגברת הערנות וחיזוק תפקודים מנטליים ופיזיים, מועיל במקרים של חוסר תיאבון, עייפות ותשישות, אנשי אצולה, נזירים וסמוראים עשו בפטרייה זו שימוש נרחב לאורך ההיסטוריה.

פטריית קורדיספט – פטריית מרפא עוצמתית בעלת יכולת ריפוי וחיזוק המערכת החיסונית, ברפואה הסינית ידועה כמספקת לגוף שפע של אנרגיות וחיוניות ומשפרת את איכות החיים. הפטרייה מסייעת בשמירה על בריאות הכליות, מעכבת תהליכי הזדקנות, מסדירה את פעילות הלב, מרחיבה כלי דם, נוגדת אנמיה ומחזקת את הגוף ואת הנפש.

תמצית בקופה פשתה שרועה – אחד מצמחי המרפא הנפוצים מהרפואה ההודית, מרגיע, ממקד, ממתן תחושת עצבנות, התפרצויות ומסייע ליכולת הקשב והריכוז, לתפקוד המנטאלי ולהפחתת ביטויי כעס וחרדה, מגן על רקמות מוח שונות ולכן מסייע במצבי דמנציה, אלצהיימר, בשיפור הזיכרון והפעילות הקוגניטיבית בכלל.

תמצית אשווגנדה – צמח הגדל בהודו ומציג סגולות רבות התורמות לגוף ולנפש, מסייע בהפחתת סטרס וחרדה וכן בירידה במשקל, משפר זמני תגובה, זיכרון, יכולות ריכוז וביצוע משימות, תורם לשינה בריאה ושלווה, משפר את תפקודי בלוטת התריס, מקדם בריאות ואריכות ימים ומחזק את המערכת החיסונית.

גינקו בילובה – מסייע בהפחתת חרדה, בעיות שינה על רקע דיכאון ולשיפור ביצועים קוגניטיביים, נוגדי החמצון שבו תורמים לעיכוב תהליכי הזדקנות מוחית, האטת דמנציה ומשפרים את רמות הקשב והריכוז.

גאבא – מסייע בהפחתת חרדה, פחדים, בעיות שינה המושפעות מדיכאון, ברפואה האלטרנטיבית ידוע הגאבא כמרגיע טבעי שאין לו מתחרים.

מגנזיום ביטגליצינאס – מינרל להפחתת מתחים והרפיית שרירים, בעל זמינות ביולוגית גבוהה אשר אינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול, ספיגתו אינה תלויה בנוכחות של מזונות נוספים במערכת העיכול.

המוצר מפותח ומיוצר בישראל תחת תנאי בקרה ומערכת ניהול משולבת העומדת בדרישות משרד הבריאות ובעל תקני איכות , GMP HACCP ו ISO 22000.

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.2640594