דבש מאנוקה טהור פיוריטי | או פארם
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / דבש ומוצריו  / ‎דבש מאנוקה טהור פיוריטי
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
‎דבש מאנוקה טהור פיוריטי | PURITI
מק"ט  9421904640634 | דגם  500 גרם
318.9

63.78 שח ל 100 מ''ל

קניה מאובטחת

משלוח חינם
מידע נוסף

דבש המאנוקה (Manuka) הטהור מיוצר בעיקר בניו זילנד על ידי דבורים משיח ה- Leptospermum scoparium העשיר במרכיבים פעילים. רוב עצי המאנוקה גדלים באזורים פראיים, וניו זילנד היא אחת מהסביבות הטבעיות המתאימות לגידולם הטבעי. מוצרים חקלאיים וטבעיים מניו זילנד מכונים לאיכותם ומבוקשים ברחבי העולם בשל האיזור הגאוגרפי הנקי והטבעי שבו הם מיוצרים.

דבש המאנוקה המיוצר על ידי חברת פיורטי ניו זילנד מתמחה בטעמו, בארומתו, בצבעו ובטעמו הייחודי. מעבר לכך שהוא 100% טהור ומיוצר מפרחי המאנוקה בלבד, הוא מכיל רמות גבוהות במיוחד של התרכובת האנטיבקטריאלית Methylglyoxal. רמות גבוהות אלו הן מה שהופכות את דבש המאנוקה למוצר המכיל מגוון רחב של יתרונות תזונתיים, הרבה יותר מאשר דבש מיצרנים אחרים. מינרלים וויטמינים שניתן למצוא בדבש המאנוקה כוללים קלציום, ברזל, מגנזיום, זינק, ויטמין B6, ניאצין וחומצות אמינו.

בניגוד לסוכר ולאלטרנטיבות מתיקות אחרות כמו סטיביה, כף דבש מאנוקה מכילה רק 12 קלוריות בעוד שכף סוכר מכילה 16 קלוריות. דבש המאנוקה מתוק יותר, טעים יותר, אין לו טעמי לוואי ומכיל ערכים תזונתיים מוגברים.

חשוב להימנע מחיקויים! קיימים המון אתרים ברחבי העולם המשווקים דבש מאנוקה, אך רבים מהם הם חיקויים. כדאי לקנות מוצרים מחברת פיורטי הידועה כיצרנית דבש מנוקה איכותי, שעומדת בתקנים גבוהים מצד ממשלת ניו זילנד ומכון התקנים הישראלי, ומקבלת את האישורים המחמירים ביותר ממשרד הבריאות.

תכולה: 500 מ"ל

 

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.3415918