יוטיפרו | יוטיפרו פלוס | לשליטה ומניעה של זיהומים בדרכי השתן | או פארם
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / צמחי מרפא  / יוטיפרו פלוס A.F לשליטה ומניעה של זיהומים בדרכי השתן
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
יוטיפרו פלוס A.F לשליטה ומניעה של זיהומים בדרכי השתן | לפידות מדיקל
מק"ט  7290018216576 | דגם  15 כמוסות
69.9


קניה מאובטחת

משלוח חינם
מידע נוסף

יוטיפרו פלוס 

יוטיפרו פלוס נועד לשליטה ומניעה של זיהומים בדרכי השתן, הנובעים מגורמי מחלה כגון אי-קולי וחיידקים אחרים. מבוסס על תרכובת של ג’לטין וקסילוגלוקן (המיצילולוז) הפועלת באופן מכני בחלל המעי ומונעת את המגע בין גורמי המחלה לבין רירית המעיים, המהווה שלב ראשון בהתרבותם טרם המעבר לדרכי השתן.

מינון: עם התפתחות התסמינים הראשונים של אי נוחות בדרכי השתן, יש ליטול יוטיפרו פלוס במינון של 2 כמוסות ליום למשך 5 ימים. למניעת הישנות המחלה, יש לקחת כמוסה אחת ביום משך לפחות 15 ימים רצופים בחודש. במידת הצורך ניתן לחזור על המחזור הטיפולי מספר פעמים.  
המוצר אינו תרופה והינו מסייע לטיפול בלבד. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש. אזהרה: אבחון זיהום בדרכי השתן יבוצע ע"י רופא, לכן, אם יש לכם ספק לגבי האבחון, במקרים של תסמינים חמורים כגון חום גבוה בחולים עד גיל 14 או במקרה שהינכם סובלים ממחלות או גורמי סיכון אחרים, מומלץ להתיעץ עם רופא.

מכיל: תרכובת של ג'לטין (50 מ"ג) וקסילוגלוקן (המיצלולוז 100 מ"ג), פרופוליס (100 מ"ג), היביסקוס סבדריפה (100 מ"ג), סיליקון דיאוקסיד, מגנזיום סטיראט, עמילן תירס.

תכולה: 15 כמוסות

 

 

 

 

 

 

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.8100322