כמוסות דיאטה בשבילך Diet 4 You רוטס
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / צמחי מרפא  / כמוסות דיאטה בשבילך Diet 4 You רוטס
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
כמוסות דיאטה בשבילך Diet 4 You רוטס | ROOTS
מק"ט  7290015810135 | דגם  90 כמוסות
159.9


קניה מאובטחת

משלוח חינם
מידע נוסף

כמוסות דיאטה DIET4YOU 

הפתרון המושלם לירידה במשקל. הכמוסות מכילות מרכיבים אשר כל אחד בפני עצמו יעיל להרזיה ויחד, כמקשה אחת, קיימת ביניהם סינרגיה מדהימה שגורמת לתחושה של שובע, שריפת שומנים, הגדלת מסת השריר וחיזוק הגוף. בניגוד לדיאטות אחרות, אין מדובר בדיאטה חריפה אלא בדיאטה ידידותית אשר מכוונת אל ירידה איטית ומתונה של 4 עד 5 קילוגרמים בחודש, בשילוב תזונה נכונה ופעילות גופנית.
יתרונות הכמוסות:

  • ירידה במשקל
  • מסייע בתחושת שובע
  • שילוב תזונה נכונה ופעילות גופנית נכונים
  • להרזיה בטוחה ולסיגול אורח חיים בריא

הוראות שימוש: 3 פעמים ביום לפני הארוחה עם כוס מים.

תכולה: 90 כמוסות

רכיבים פעילים:

קונג'אק – סיב הקונג'אק הנו עמילן המופק מצמח הקונג'אק, צמח אשר אזורי הגידול הטבעיים שלו הם סין ויפן. היות והמרכיב העיקרי של הקונג'אק הוא סיביים תזונתיים מסיסים במים, הוא ידוע כיעיל במיוחד לשיפור תפקודי מעי. קונג'אק הוכח כיעיל להורדת רמות כולסטרול בדם לרבות כולסטרול "רע". בנוסף, היות וקונג'אק מורכב מסיבים תזונתיים, שילובו בתפריט כתוסף תזונה . מומלץ במקביל לאורח חיים בריא ולהגברת הפעילות הגופנית, זו הדרך הטובה והבטוחה ביותר לירידה במשקל.

CLA חומצה לינולאית משולבת – CLA הנה חומצת שומן לינולאית מסוג אומגה 6 ולה שתי השפעות עיקריות על הגוף, האחת – שיפור הגדלת מסת השריר והשנייה- מניעת אחסון שומן ברקמות. האיזון הקיים בתערובת CLA עוזר להשגת שתי מטרות והן הגדלת מסת השריר הרזיה, מה שהופך אותה לתוסף תזונה אפקטיבי ויעיל. בנוסף ל –CLA  מגוון יתרונות בריאותיים, ביניהם סיוע במניעת סרטן השד והמעי הגס, הורדת כולסטרול, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.

גרסיניה קמבוגיה – מקור הגרסיניה קמבוגיה בפרי אינדונזי מופלא לו סגולות רבות הידועות כמועילות לירידה במשקל. נטילת גרסיניה קמבוגיה כתוסף תזונה הוכחה כיעילה לירידה במשקל, ללא הצורך בביצוע פעילות גופנית או בעריכת שינויים קיצוניים בהרגלי התזונה ובאורח החיים. הסיבה לכך שגרסיניה קמבוגיה תורם משמעותית לירידה במשקל היא שהוא מכיל חומרים המעכבים את פעילותו של אנזים כבד, שתפקידו העיקרי הוא המרת סוכרים ופחמימות לכדי חומצות שומן וכולסטרול.

ל-קרניטין – ל-קרניטין הנו חומצה אמינית אשר אחראית על הפיכת שומן לאנרגיה וכך תורמת לניצול יעיל של מולקולות שומן. חומצה זו יעילה במיוחד לאנשים אשר מבצעים פעילות גופנית היות והיא מסייעת לייצור אנרגיה בשרירים, מקטינה הצטברות של חומצה לקטית בשריר, מפחיתה סימני עייפות וכן מחזקת את פעילות הלב. יתרה מכך, יתרון נוסף של ל-קריניטין בא לידי ביטוי בעובדה שהוא מעודד ספיגה והטמעה ולכן כמרכיב בכמוסה, הוא בעל תפקיד מאוד משמעותי.

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.4221230