לקסיקול רוטס
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / צמחי מרפא  / לקסיקול רוטס
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
לקסיקול רוטס | ROOTS
מק"ט  7290015810166 | דגם  100 כמוסות
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

כמוסות צמחיות לטיפול ומניעת עצירות

לקסיקול הוא מוצר שידוע כיעיל במיוחד לטיפול במקרים של עצירות,  שיפור פעילות המעיים, סיוע במניעת מחלות עיכול מסוגים שונים. יעילותו הרבה נובעת משילוב של ארבעה צמחי מרפא בעלי סגולות רבות המוכרות הן ברפואה המסורתית העממית והן ברפואה המודרנית. נטילת כמוסות לקסיקול יכולות לגרום לתחושת הקלה ולשחרור משמעותי לאנשים הסובלים מאי מתן צואה.

הוראות שימוש: 2-3 כמוסות ביום. 

תכולה: 100 כמוסות

רכיבים פעילים:

כמנון אניס – צמח מקומי השייך למשפחת הסוככים. מקורו בהרי יהודה ושומרון ונעשה בו שימוש רב ברפואה העממית של עדות ישראל וכן ברפואה העממית של ערביי ישראל. על פי רוב הצמח יעיל במיוחד לטיפול במקרים של עצירות, מחלות תינוקות וילדים, כאבי בטן, הצטננות, גזים, כאבי ראש, התעוותות שרירי הפנים, הסדרת נשימה וכן הגברת תאבון.

שומר פשוט – בדומה לכמנון אניס גם השומר הפשוט שייך למשפחת הסוככים וגם הוא צמח מקומי אותו אף ניתן ללקט בצדי הדרכים. מלבד השימוש הרב שנעשה בו בסוגי מטבחים רבים, הוא יעיל בפתרון בעיות עצירות, גזים וכאבי בטן מסוגים שונים. למעשה לשומר קיים מקום של כבוד ברפואה המקומית כבר מימי קדם והוא יעיל גם לטיפול בבעיות בריאותיות כמו הרעלת קיבה, מיעוט חלב אם, העדר תשוקה מינית, עקיצות, חבורות, דלקות, הזדקנות מהירה, השמנה ועוד.

אלו פרוקס (אלוורה) – צמח האלוורה מסייע לשיפור תפקודה של מערכת העיכול בגוף. לאלוורה ישנן תכונות טבעיות של ניקוי רעלים וכן הוא יעיל במיוחד להגברת ספיגתם של החומרים המזינים הקיימים במזון אותו אנו אוכלים. נטילת אלוורה על בסיס יומיומי תשפיע לטובה על פעילות המעיים, תגביר את ספיגת החלבון, תפחית את הימצאותם של חיידקים ופטריות ויתרה מכך, לאלוורה תכונות ריפוי ייחודיות התומכות בין היתר בתפקוד תקין של המערכת החיסונית.

רובארב – צמח בר רב שנתי בעל זנים רבים אשר אזור גידולו הטבעי נע בין המזרח לארצות אירופה. צמח הרובארב יעיל במיוחד לטיפול בעצירות ובשלשולים, לטיפול בזיהומים של מערכת העיכול, לטיפול בהפרעות עיכול וכן למניעת מחלות של הכבד. חומריו הפעילים של צמח הרובארב נמצאים בעלים ובקנה השורש שלו ולהם סגולות רבות התורמות להיותו צמח מחזק וממריץ עבור מערכות הגוף השונות.

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.1303707