מוצרי טיפוח לעור שחייבים לקחת לחופשה | או-פארם
מוצרי טיפוח לעור שחייבים לקחת לחופשה!
 הקיץ כבר (כמעט) כאן ואיתו מגיעות החופשות המיוחלות!     

במהלך החופשה תוכלו להנות מפעילויות רבות ולחוות חוויות חדשות. אבל כדאי להיות מוכנים ולקחת אתכם מוצרים נפוצים הנחוצים לחופשה הזאת.

למשל, כדאי לקחת איתכם מוצרים קטנים ונוחים, שאינם תופסים מקום רב בתיק ומתאימים לתקופת שימוש קצרה. חשוב לזכור זאת בעת הטיסה לחו"ל, כי בחלק מחברות התעופה קיימת מגבלת נפח של פחות מ-100 מל כשמדובר בנוזלים וקרמים.

בנוסף, כדאי להשתמש במוצרים היפואלרגניים לעור רגיש, כי הפעילויות השונות חושפות את העור למצבים רגישים יותר. עוד מוצר חשוב הוא הכובע, שיספק את ההגנה הראשונית על עור הפנים.

כדאי גם לקחת אתכם מוצרי הטיפוח הבסיסיים לעור, כמו קרם הגנה מהשמש עם מקדם הגנה גבוה וגם ג'ל או קרם הרגעה לעור למקרים של גירוד, כוויות או עקיצות.

הנה כמה עצות לטיפול בעור בזמן השהייה בשמש וטיולים בטבע:

  1. מרחו קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה SPF50 לקרינת UVA+UVB. חשוב לזכור כי כל קרם הגנה יעיל למשך שעה אחת בלבד ולכן יש להתחדש במריחה כל שעה.
  2. אם השהות בשמש הייתה ארוכה מדי ונשרפתם, מומלץ שלא לשים מוצרים שומניים על העור ובמקום זה להשתמש בשמן חוחובה המעניק הזנה ולחות לעור.
  3. לאחר שהייה בים או בבריכה חשוב לשטוף את הפנים היטב כדי להסיר את מי הים והכלור המזיקים לעור ולמיקרו-פלורה שלו,
    וכן לשטוף גם במהלך הטיול כדי למנוע חסימת הנקבוביות וזיהומים. מומלץ להשתמש בסבון פנים לעור רגיש ללא SLS.
  4. כדאי להשתמש בקרם עשיר בלחות נגד מצבי יובש, במיוחד בלינת חוץ שבה אנו חשופים לשינויי מזג האוויר. קרם עשיר בלחות
    יפתור את הבעיה ומומלץ למרוח על הפנים קרם פנים עשיר לפני הטיסה ולחדש את המריחה במהלכה במידת הצורך.
  5. הידיים גם סובלות מגירויי השמש ולכן מומלץ למרוח קרם ידיים טיפולי אינטנסיבי

 

Label

   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:00.4655507