מארז אבן גוואשה ורולר קוורץ KC
ראשי  / טיפוח פנים  / טיפוח וניקוי פנים  / מארז רולר רוז קווארץ דו צדדי ואבן גוואשה
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
מארז רולר רוז קווארץ דו צדדי ואבן גוואשה | KCARE ORGANICS
מק"ט  7290018830192 | דגם 
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

מארז המכיל רולר דו צדדי לעור הפנים ואבן גוואשה העשויים רוז קוורץ. הרולר ואבן הגוואשה מסייעים להמרצת מחזור הדם,
סילוק פסולת מתאי העור, מסייעים לטשטוש קמטים וקמטוטים  הגמשת העור ולמראה עור זוהר.

רולר רוז קוורץ:
רולר דו צדדי לעור הפנים עשוי מינרל רוז קוורץ, המסייע בהמרצת מחזור הדם וסילוק פסולת מתאי העור.

הוראות שימוש רולר רוז קוורץ:

מנקים את הפנים ביסודיות. מומלץ למרוח על הפנים 4-5 טיפות שמן אנטי אוקסידנט ויטמין C, או סרום ויטמין C של אבלון אורגניקס, יחד עם 2 טיפות שמן ויטמין E32,000 IU של ג'ייסון, להחלקה טובה יותר של הרולר על העור. בוחרים את האיזור הרצוי, מגלגלים את הרולר בעדינות ממרכז הפנים החוצה וללא הפעלת לחץ על העור. חוזרים על הפעולה 3-6 פעמים תוך הרמת הרולר בכל פעם. לאזור המצח: מגלגלים ממרכז המצח כלפי חוץ ומקו השיער אל האוזן. לאזור העיניים: בעזרת הגלגלת הקטנה מגלגלים מהאזור העדין שמתחת לעיניים ומפינת העין אל האוזן. לאף, לשפתיים ולסנטר: מאזור האף כלפי חוץ אל האוזן ולאחר מכן מהשפתיים החוצה. מהסנטר מגלגלים לכיוון האוזן על אזור עצם הלסת. לקו הלסת והצוואר: לשימוש מהסנטר למעלה לכיוון הלחיים או מהסנטר לכיוון עצם הבריח ולאחר מכן על גבי הצוואר.

אבן גוואשה:
הגוואשה היא אבן העשויה מינרל רוז קוורץ המשמשת להמרצת מחזור הדם וסילוק פסולת מתאי העור, מסייעת למיצוק והידוק עור הפנים, הפחתת נפיחות ולמראה עור אחיד וזוהר יותר. 

הוראות שימוש אבן גוואשה:

מנקים את הפנים ביסודיות. מומלץ למרוח על הפנים,  4-5 טיפות שמן אנטי אוקסידנט ויטמין C או סרום ויטמין C של אבלון אורגניקס, יחד עם 2 טיפות שמן ויטמין E32,000 IU של ג'ייסון, להחלקה טובה יותר של האבן על העור. בוחרים את האזור הרצוי בפנים ומחליקים את האבן בעדינות ממרכז הפנים החוצה וללא הפעלת לחץ על העור. חוזרים על הפעולה 3-6 פעמים תוך הרמת האבן בכל פעם.

הוראות ניקוי: יש לנקות את הרולר ואבן הגוואשה באמצעות מטלית רכה ולחה ולייבשם בעזרת מטלית רכה ויבשה. לפני החזרתם לקופסא יש לוודא כי הם יבשים לחלוטין לפני אחסונם. חשוב להימנע משימוש במים חמים מאוד, מטבילת הרולר והאבן במים ומחומרי ניקוי. 

אחסון: לאפקט קירור, להרגעת העור ולהורדת נפיחות מומלץ לאחסן במקרר - הורדת הטמפרטורה מסייעת להמרצת מחזור הדם.  

*כל אבן רוז קוורץ שונה בצבעה ובמבנה שלה, על כן ייתכנו שינויי גוון ממוצר למוצר.

 

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.3293924