‎שמן זרעי המפ בכבישה קרה ‎ ‎Dr Green
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / שמנים  / ‎שמן זרעי המפ בכבישה קרה ‎ ‎Dr Green
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
‎שמן זרעי המפ בכבישה קרה ‎ ‎Dr Green | Dr Green
מק"ט  7290003004812 | דגם  250 מ"ל
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

שמן זרעי המפ – שמן זרעי קנביס

שמן המפ כולל את היחס האידיאלי של אומגה 3 ו-6 ללא סכנת נוכחות של מתכות כבדות ורעלנים.
זרעי ההמפ מכילים כמות גדולה של ויטמין E פי שלוש משמן פשתן!.
כל זרע המפ מכיל כ- 80% שמן ממקור טבעי לחומצות שומן חיוניות (אומגה 3,6).
 
מסייע ומטפל בגוון תחומים:

איזון העור – שמן הקנביס מספק חומצות שומן הדרושות לשמירה על הבריאות ועל גמישות קרום התאים בזמן שיש להן מאפיינים אנטי נגיפיים ואנטי חיידקיים. מחקרים קליניים רבים מצביעים על כך שחומצות שומן חיוניות יכולות להביא תוצאות טובות בטיפול נגד אלרגיה כרונית ובעיות זיהומיות כמו אקזמה ופסוריאזיס.

בעיות לב וכלי דם – שמן קנביס ממלא תפקיד חשוב בשמירה על בריאות הלב וכלי הדם. חומצות שומן חיוניות עם ריווי קל של אומגה 3 מפחיתות את רמות הכולסטרול והטריגליצרידים ויעילות בהורדת רמות לחץ הדם, עובדות שהוכחו במחקרים רבים.

מערכת העצבים – חומצות שומן חיוניות דרושות למבנה בריא של תאי עצב וחשובות מאוד למעטפת המיאלין. אצל הילדים, אומגה 3 ואומגה 6 הן מאוד חשובות בעיקר עבור התפתחות בריאה של המוח ושל התפקודים הקוגניטיביים. בנוסף, שמן ההמפ מהווה טיפול משלים להפרעות קשב וריכוז או בעיות התנהגות.

איזון הורמונלי – זרעי הקנביס מכילים חומצת שומן גמא לינולאית, היעילה מאוד בטיפול בתסמינים של תסמונת קדם וסתית וכאבים בזמן המחזור.

מערכת חיסונית – שמן הקנביס מכיל חומצות שומן חיוניות לפעילות מאוזנת של מערכת החיסון.

אנטי דלקתי/דלקות פרקים – חומר אנטי דלקתי המסייע בטיפול לטווח הארוך של דלקת פרקים שגרונית.

קשב וריכוז – בשמן ההמפ מצויה הכמות הגדולה ביותר של אומגה 3, בהתייחס לשאר מקורות האומגה 3 מן הצומח, אין לשמן אפקט הורמונלי ולכן הוא נחשב יעיל מאוד בטיפול בבעיות של קשב וריכוז.
 

תכולה: 250 מ"ל

 

 

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.2022016