מסטיק תימני רוטס
ראשי  / סופר פוד וצמחי מרפא  / צמחי מרפא  / מסטיק תימני רוטס
hplmfrimage
חזרו אליי בקשר למוצר זה
המחירים המוצגים תקפים לרכישה באתר בלבד
מסטיק תימני רוטס | ROOTS
מק"ט  7290015810159 | דגם  60 כמוסות
אזל מהמלאי, לחץ למוצרים דומים לחץ לעידכון שחזר למלאי
מידע נוסף

מסטיק תימני  - תוסף תזונה צמחי .

למסטיק תימני תכונות ריפוי רבות כאשר הוא ידוע ביעילותו הרבה עבור נשים. יעיל לשיכוך כאבי מחזור, לעצירת דימום הווסת, לסידור "הימים הבטוחים" ואף לקיצור ימי הווסת. תורם לחיזוק רירית הרחם ואפקטיבי ביותר בזמן ההיריון , מסייע לבעיות פוריות ולהגברת הביוץ. 
מחקרים שנערכו לאחרונה מוכיחים כי במסטיק תימני קיימים נוגדי חמצון רבים, מה שהופך אותו ליעיל במיוחד עבור מצבים בריאותיים מגוונים ביניהם – הורדת כולסטרול, עצירת הצטננות, טיפול באזור הפה והחניכיים, טיפול בזיהום מעיים, לשימושים אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים, אנטי פטרייתיים ואנטי סרטניים והחשוב והעיקרי מבין יתרונותיו הינו באיזון מערכת ההורמונלית אצל נשים תוך עידוד הפוריות.

הוראות שימוש: 1-2 כמוסות ביום

תכולה: 60 כמוסות

רכיבים פעילים:

שרף אלת המסטיק – אלת המסטיק זהו שיח ממשפחת האלתיים הנפוץ באזור אגן הים התיכון. השרף של שיח אלת המסטיק משמש לייצור שרף שנקרא מסטיקא או בשמו העממי, מסטיק תמני. השימוש במסטיקא מקובל עוד מימי קדם ולו חשיבות רבה ברפואה העממית. המסטיקא ידוע כיעיל כנגד ארס של נחשים, וכן לעיסתו של החומר הייתה ידועה כטובה למניעת חיידקים ואף יעילה לשיפור מצב הפה והחניכיים.

שרף עץ הלבונה – שרף עץ הלבונה מופק מלבונה, עץ אשר אזורי הגידול העיקריים שלו הם הודו, אפריקה וארצות הערב. שרף העץ כולל חומרים כמו גומי, שמן נדיף ושרף וברפואה המסורתית של העת העתיקה, שימש בעיקר להפקת בשמים ולהעלאת קטורת. סגולותיו מועילות טיפול בדלקות כרוניות בגוף וכן בדלקות מפרקים והשפעתו המוכחת זכתה להכרה גם ברפואה המודרנית.

ביו כורכומין ביו כורכומין הנו פוליפנול טבעי המצוי בשורש הכורכום. ביו כורכומין הוא הרכיב הפעיל העיקרי בצמח ולו תכונות נוגדות חמצון וכן תכונות אנטי דלקתיות, תכונות אשר מקדמות תהליכי ניקוי בכבד, מסייעות להורדת כולסטרול ורמות סוכר בדם, משפרות את תפקודי מערכת העיכול, יעילות במניעת מחלות סרטניות ועוד. בנוסף לביו כורכומין משפר תהליכים של עיכול וספיגה ולכם עוזר לספיגתם של שני המרכיבים האחרים בגוף.

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.
לקוחות שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים



   

אתר או-פארם מופעל על ידי בית מרקחת אופיר, רוקח אחראי: אלברט מוראדי מספר רישיון: 3394, כתובת: ​נחלת בנימין 22, תל אביב.  03-5609088, שעות פעילות: ימים א-ה: 9:00-18:00 | ימי ו' 9:00-15:00 | שבת: סגור   

אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים אחרים. להתייעצות עם רוקח פנה למספר טלפון 03-5609088 או בדוא"ל  sales@o-pharm.co.il

באתר או-פארם ניתנת לעתים הנחה על המחיר המלא. הנחה זו אינה מבצע.
מבצעים מתקיימים מעת לעת לתקופה מוגבלת כמפורסם באתר


00:00:01.3881160